Coordinar les obres i actuacions d'adequació i el manteniment que cal realitzar als espais ocupats pels edificis administratius de l’àmbit de la Subdirecció, participar en les accions en matèria de seguretat i emergència i elaborar propostes de millora d'espais.
Gestionar els serveis de l’àmbit de la Subdirecció següents: la neteja, el manteniment, la seguretat, la jardineria, la gestió dels residus, la missatgeria, els serveis de trasllat i suport logístic, les màquines expenedores, l'ús de zones comunes, el mobiliari i els ornaments.
Organitzar i dirigir els serveis de majordomia, recepció i centraleta i gestionar el personal inherent.
Supervisar i coordinar la gestió del parc mòbil i el seu manteniment.
Supervisar i coordinar l'adquisició, el control i la distribució del material no inventariable.
Proposar i dur a terme accions en matèria de sostenibilitat ambiental i estalvi energètic.
Elaborar els plecs i els documents que continguin les prescripcions tècniques, així com els informes tècnics per a les fases de licitació i adjudicació de contractes del seu àmbit funcional.
Fer el seguiment i el control de l'execució dels contractes de serveis, obres i subministraments que afectin el seu àmbit funcional.
Planificar, coordinar i executar l'adquisició dels béns mobles i elaborar-ne i gestionar-ne l'inventari.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.