Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Organització

    Organigrama

Responsable

Sra.   Sonia Armero Villalba

Càrrec

cap del Servei d'Organització

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Elaborar els plans d’actuació departamentals en matèria d’organització, administració digital i dimensionament de recursos.
  2. Elaborar propostes de creació, modificació i optimització de les estructures orgàniques del Departament i, si escau, del sector públic institucional adscrit.
  3. Gestionar els projectes de racionalització, simplificació i implementació de serveis digitals, processos, circuits administratius i tècniques de gestió.
  4. Analitzar les necessitats de les unitats del Departament relatives a les TIC, vetllar per la correcta definició dels requeriments funcionals i informar sobre l'oportunitat de l'encàrrec corresponent a l'Àrea TIC.
  5. Impulsar i coordinar les mesures organitzatives derivades de la implantació de les tecnologies de la informació i les comunicacions, en col·laboració amb l'Àrea TIC.
  6. Dissenyar els indicadors necessaris per avaluar l'impacte de les millores implementades en els processos administratius i del desenvolupament de l'administració digital.
  7. Assessorar les unitats del Departament i el sector públic institucional adscrit i donar-hi suport en els temes relacionats amb l'impuls i desenvolupament de l'administració digital.
  8. Coordinar la implementació de la gestió de les dades i fer-ne el seguiment d’acord amb el model corporatiu de govern de la dada.
  9. Fer un informe sobre les disposicions normatives que afecten els processos administratius i assegurar l'adequació als criteris de simplificació, racionalització i al model corporatiu d’administració digital.
  10. Gestionar projectes d'implantació de sistemes de gestió de la qualitat i mantenir els sistemes implantats.
  11. Implementar les mesures organitzatives necessàries per a l'adequació del Departament i del sector públic institucional adscrit a la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i de seguretat de la informació.
  12. Coordinar la implementació i el manteniment del sistema de gestió documental i l'arxiu del Departament, així com les funcions que la normativa vigent assigna als arxius centrals administratius.
  13. Col·laborar en el disseny i la implementació de programes interdepartamentals dins del seu àmbit d'actuació.
  14. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (22/05/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya