Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Atenció Ciutadana i Comunicació Interna

    Organigrama

Responsable

Sra.   Maria Mercedes Murillo Mata

Càrrec

cap de la Secció d'Atenció Ciutadana i Comunicació Interna

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Gestionar la informació relativa als tràmits del Departament publicats al web de la Generalitat de Catalunya i webs departamentals.
  2. Gestionar els diferents sistemes corporatius d'informació i atenció a la ciutadania sobre serveis, tràmits, equipaments i organigrama.
  3. Coordinar els continguts informatius que es faciliten des de les oficines i punts d'atenció ciutadana per garantir-ne la coherència i l'homogeneïtat.
  4. Gestionar la bústia corporativa de consultes, queixes i suggeriments en l’àmbit del Departament.
  5. Gestionar la intranet del Departament i impulsar-ne propostes de millora.
  6. Impulsar i gestionar altres eines, canals o productes de comunicació interna.
  7. Coordinar i donar suport a la xarxa de gestors departamentals de la intranet.
  8. Mantenir el sistema d’indicadors de les eines de comunicació interna i d’atenció ciutadana de l’àmbit de la Subdirecció.
  9. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (29/05/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya