Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Informació

    Organigrama

Responsable

Sra.   Maria Mercè Amigó Serra

Càrrec

cap del Servei d'Informació

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Coordinar i gestionar els sistemes d'informació a la ciutadania sobre els serveis i tràmits del Departament.
  2. Establir directrius per a la prestació homogènia dels serveis d'informació, tramitació i atenció digital, telefònica i presencial en les oficines del Departament, d'acord amb el model departamental.
  3. Coordinar el desenvolupament de projectes de millora i iniciatives interdepartamentals en l'àmbit de l’atenció ciutadana.
  4. Gestionar el punt d’informació dels serveis centrals del Departament.
  5. Coordinar funcionalment les oficines d'atenció ciutadana departamentals per garantir-ne el funcionament homogeni.
  6. Coordinar la informació general, especialitzada i de campanya dels serveis i tràmits del Departament que s’ofereix a través del telèfon corporatiu d'atenció ciutadana de la Generalitat.
  7. Gestionar les sol·licituds d'accés a la informació pública, en col·laboració amb les unitats prestadores dels serveis, així com coordinar i donar assessorament a les unitats d'informació del sector públic institucional adscrit.
  8. Impulsar i gestionar la intranet departamental i altres eines de gestió del coneixement i de comunicació interna.
  9. Impulsar accions que facilitin el treball col·laboratiu entre les unitats i el personal del Departament.
  10. Supervisar el registre presencial i digital d'entrades i sortides de la seu central del Departament, així com la distribució i la comunicació de la documentació rebuda.
  11. Coordinar i donar suport i directrius a la xarxa d’oficines de registre del Departament.
  12. Coordinar i gestionar la bústia corporativa de consultes, queixes i suggeriments a escala departamental.
  13. Establir el sistema d'indicadors i de gestió de la qualitat en l’àmbit de l'atenció ciutadana.
  14. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (13/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya