Coordinar i gestionar els sistemes d'informació a la ciutadania sobre els serveis i tràmits del Departament.
Establir directrius per a la prestació homogènia dels serveis d'informació, tramitació i atenció digital, telefònica i presencial en les oficines del Departament, d'acord amb el model departamental.
Coordinar el desenvolupament de projectes de millora i iniciatives interdepartamentals en l'àmbit de l’atenció ciutadana.
Gestionar el punt d’informació dels serveis centrals del Departament.
Coordinar funcionalment les oficines d'atenció ciutadana departamentals per garantir-ne el funcionament homogeni.
Coordinar la informació general, especialitzada i de campanya dels serveis i tràmits del Departament que s’ofereix a través del telèfon corporatiu d'atenció ciutadana de la Generalitat.
Gestionar les sol·licituds d'accés a la informació pública, en col·laboració amb les unitats prestadores dels serveis, així com coordinar i donar assessorament a les unitats d'informació del sector públic institucional adscrit.
Impulsar i gestionar la intranet departamental i altres eines de gestió del coneixement i de comunicació interna.
Impulsar accions que facilitin el treball col·laboratiu entre les unitats i el personal del Departament.
Supervisar el registre presencial i digital d'entrades i sortides de la seu central del Departament, així com la distribució i la comunicació de la documentació rebuda.
Coordinar i donar suport i directrius a la xarxa d’oficines de registre del Departament.
Coordinar i gestionar la bústia corporativa de consultes, queixes i suggeriments a escala departamental.
Establir el sistema d'indicadors i de gestió de la qualitat en l’àmbit de l'atenció ciutadana.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.