Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General de Recursos Humans i Relacions Laborals

    Organigrama

Responsable

Sr.   Agustí París i Roig

Càrrec

subdirector general de Recursos Humans i Relacions Laborals

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Coordinar l'aplicació de les polítiques públiques en matèria de recursos humans i de relacions laborals del Departament.
  2. Dissenyar i impulsar els programes d'actuació en matèria de personal per a una millor optimització i racionalització dels recursos humans.
  3. Dissenyar i impulsar actuacions de millora social en la gestió dels recursos humans i promoure accions de garantia de la igualtat d'oportunitats de dones i homes dins l'àmbit del personal del Departament.
  4. Impulsar i coordinar la formació del personal i la detecció de necessitats formatives del personal del Departament.
  5. Coordinar i supervisar la gestió dels recursos humans.
  6. Dirigir i supervisar la preparació de l'avantprojecte de pressupost de despeses de personal.
  7. Coordinar la interlocució amb els agents socials i organitzacions sindicals dins l'àmbit departamental, així com analitzar, planificar i avaluar l'impacte de les mesures i actuacions que siguin necessàries per a la implantació d'acords i millores en l'àmbit de les relacions laborals.
  8. Impulsar l'avaluació dels riscos existents quant a seguretat i salut del personal i la programació i execució de l'acció preventiva corresponent, així com promocionar activitats de formació, informació, recerca i divulgació en matèria de prevenció de riscos laborals, i incorporar la perspectiva de gènere, la igualtat de tracte i la no-discriminació.
  9. Executar la política de relacions laborals del Departament i participar en les negociacions i en la resolució dels conflictes que es puguin produir amb el personal del Departament i amb el personal laboral adscrit als ens vinculats al Departament.
  10. Coordinar i donar suport als ens públics vinculats al Departament en la implantació de les actuacions relacionades amb les funcions de la Subdirecció.
  11. Assumir les funcions d’unitat d’informació i coordinació del sector públic institucional entre la Comissió del Sector Públic Institucional i el Departament i les entitats del sector públic institucional adscrit.
  12. Coordinar la tramitació dels programes que comporten despeses en matèria de personal en aquelles actuacions competència de la Subdirecció General.
  13. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (13/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya