Funcions
Garantir la publicació i difusió del DOGC d'acord amb el que preveu la Llei 2/2007, del 5 de juny, del Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Planificar, millorar i supervisar la prestació de serveis relacionats amb l'edició i la difusió del DOGC i, en general, de la publicació oficial.
Promoure la difusió del dret vigent aplicable a Catalunya, l'edició dels reculls de legislació i de les normes publicades en el DOGC i dels materials de l'Administració de la Generalitat que siguin de la mateixa naturalesa.
Coordinar i promoure la prestació de serveis editorials a l'Administració de la Generalitat.
Planificar l'activitat editorial de l'Entitat i impulsar-ne l'edició i la difusió.
Tenir coneixement previ dels programes editorials i dels costos de les publicacions de l'Administració de la Generalitat i dels ens, els organismes i les entitats que en depenen o hi estan vinculades, a efectes de contractació de les empreses distribuïdores i de la fixació del preu de venda.
Difondre i comercialitzar les publicacions de l'Administració de la Generalitat.
Assessorar els departaments de la Generalitat i els ens, els organismes i les entitats que en depenen o hi estan vinculades, sobre l'edició i difusió de publicacions.
Elaborar i proposar al Consell Editorial la normativa editorial de l'Administració de la Generalitat i supervisar-ne l'execució.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.