Funcions
Gestionar el fons documental i bibliogràfic del Departament.
Gestionar el patrimoni informacional i garantir la seva conservació.
Satisfer les necessitats documentals de les unitats directives.
Coordinar les tasques administratives inherents a l'activitat del Centre de Documentació - Biblioteca (CDBI).
Mantenir l'arquitectura de la informació del Departament, mitjançant la sistematització de les metadades de la documentació i l'ús de tesaurus, de descriptors normalitzats i de vocabularis controlats.
Col·laborar en projectes de gestió del coneixement que s'impulsin des del Departament.
Impulsar la gestió del coneixement en l'àmbit de competències del Departament.
Coordinar les accions per compartir les millors pràctiques del Centre de Documentació - Biblioteca amb altres biblioteques departamentals, universitàries i amb el Centre de Coneixement de la Seguretat de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya.
Controlar les partides pressupostàries associades a l'adquisició de fons per al Centre de Documentació - Biblioteca.
A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).