Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Règim Interior, Informació i Registre

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat García i Lebron

Càrrec

cap de la Secció de Règim Interior, Informació i Registre

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 18
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

Organitzar i gestionar el registre general d'entrades i sortides de la seu central del Departament i controlar la distribució i la comunicació de la correspondència registrada.

Donar el suport tècnic necessari a les oficines de registre general de les diverses seus del Departament.

Fer el seguiment i portar a terme l'administració de l'aplicació informàtica del registre.

Gestionar els sistemes d'atenció i d'informació al ciutadà sobre els serveis del Departament, proposar la modernització dels sistemes d'informació al ciutadà i donar suport en la seva implementació.

Gestionar els serveis de correus, reprografia, missatgeria, consergeria i qualsevol altra funció logística interna.

Fer el seguiment i la gestió dels serveis de recepció i d'atenció telefònica i presencial dels ciutadans a la seu del Departament.

Gestionar les tasques de neteja i manteniment logístic en general de la seu central del Departament.

Elaborar propostes de millora de la qualitat dels serveis comuns i col·laborar en la implementació de programes interdepartamentals del seu àmbit d'actuació.

Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (08/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya