Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable d'Assessorament i Administració de Personal

    Organigrama

Responsable

Sra.   Gemma Clarisó i Sabanes

Càrrec

responsable d'Assessorament i Administració de Personal

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 18
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

Assessorar en els diferents expedients que es tramiten a la unitat.

Elaborar informes, notes i propostes sobre sol·licituds, recursos i reclamacions.

Assessorar les diferents unitats directives del Departament.

Recopilar la normativa, els acords adoptats sobre condicions laborals i altra documentació i fer-ne difusió, així com actualitzar la informació en matèria de personal que apareix a la intranet del Departament tenint en ISSN 1988-298X DL B 38014-2007 https://www.gencat.cat/dogcNúm. 8649 - 19.4.2022 10/12 Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya CVE-DOGC-A-22103027-2022 compte els canvis normatius i els acords adoptats.

Elaborar instruccions de caràcter intern.

Coordinar els diferents processos de provisió de llocs de naturalesa funcionarial, així com de convocatòries de personal laboral (canvis de destinació i nou accés) i fer-ne el seguiment.

Coordinar les actuacions que es deriven de les mesures d'implantació i millora en l'àmbit de l'administració electrònica i ser la persona interlocutora amb el Gabinet Tècnic.

Coordinar i supervisar la tramitació dels certificats personals TCAT.

Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).



data actualització (18/08/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya