Tramitar els expedients referents a les situacions administratives, provisió de llocs de treball, certificacions, retencions judicials i altres incidències del personal del Departament.
Tramitar els expedients referents a permisos, llicències, vacances, reconeixement de serveis previs, venciment de triennis i reconeixement de grau personal del personal d'administració i serveis del Departament.
Preparar i gestionar les convocatòries per a la provisió de llocs singulars i llocs de comandament, així com les de canvi de destinació i nou accés del personal laboral del Departament.
Gestionar les resolucions de les convocatòries de provisió o d'accés a cossos de funcionaris propis del Departament.
Tramitar els expedients de contractació de personal laboral i de nomenament de personal interí.
Coordinar i supervisar la implantació i l'ús del portal ATRI.
Actualitzar i mantenir el registre informàtic del personal, així com l'arxiu documental de personal d'administració i serveis del Departament.
Preparar i tramitar els expedients sobre les ofertes públiques d'ocupació.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.