Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Pública

    Organigrama

Responsable

Sra.   Gemma Enfedaque Montes

Càrrec

Cap de la Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Pública

Adreça
Carrer del Foc, 57
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 552 80 90
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Horari d'atenció



de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.

Romandrà tancat
24 de desembre: tancat.
31 de desembre: tancat.

Funcions

La Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Pública, amb rang orgànic de subdirecció general, té les funcions següents:

a) Donar suport tècnic i jurídic als òrgans de la Junta Consultiva sense perjudici de les funcions assignades específicament per la normativa dels serveis jurídics a l'Assessoria Jurídica.

b) Gestionar el Registre públic de contractes.

c) Gestionar el Registre electrònic d'empreses licitadores i l'oficial d'empreses classificades.

d) Fer l'anàlisi, gestió i proposta de tot el que té relació amb les classificacions empresarials que la Comissió de Classificació ha d'acordar.

e) Garantir l'impuls i l'execució dels acords dels òrgans de la Junta Consultiva.

f) Preparar i obtenir informació sobre els assumptes que els òrgans de la Junta Consultiva han de conèixer.

g) Gestionar l'arxiu i custodiar la documentació corresponent a totes les funcions encomanades a la Junta Consultiva.

h) Preparar els informes, instruccions, acords i recomanacions perquè els diversos òrgans col·legiats de la Junta Consultiva els aprovin.

i) Redactar el projecte de memòria anual perquè el Ple de la Junta Consultiva l'aprovi.

j) Dissenyar, executar i gestionar els projectes i les eines per a la contractació pública electrònica.

k) Tramitar i proposar la resolució dels expedients de prohibició per contractar, d'acord amb la legislació vigent de contractació pública.

l) Dirigir i coordinar l'assessorament en matèria de contractació pública als òrgans de contractació de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic, així com de les entitats que integren l'Administració i el sector públic local català.

m) Exercir les funcions pròpies de les secretaries dels òrgans col·legiats pel que fa al Ple, a la Comissió Permanent, a la Comissió de Classificació Empresarial, a l'Oficina d'Avaluació de Partenariats Públics Privats i al Comitè de Preus de Contractes de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb el que la normativa reguladora de la Junta Consultiva de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya estableix.

n) Dur a terme les tasques que li encarreguin els òrgans de la Junta Consultiva o els seus presidents i presidentes.

o) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.

 




data actualització (10/06/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya