Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Atenció Telefònica

    Organigrama

Responsable

Sra.   Esther Leon Abadin

Càrrec

cap del Servei d'Atenció Telefònica

Adreça
Carrer del Foc, 57 edifici B
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 857 40 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Gestionar i supervisar la prestació del servei 012 d'atenció ciutadana.

b) Impulsar la introducció de nous serveis per adequar la prestació de l'atenció telefònica a la demanda ciutadana, en el marc de l'atenció omnicanal.

c) Elaborar i mantenir els continguts de les bases de dades d'informació ciutadana vinculades a l'atenció telefònica.

d) Establir i supervisar el marc de col·laboració entre els departaments de la Generalitat o el sector públic institucional adscrit i les persones responsables de la prestació del servei d'atenció telefònica.

e) Identificar i definir els requeriments dels sistemes d'informació d'atenció telefònica.

f) Elaborar propostes de criteris de treball amb relació a l'atenció telefònica.

g) Desplegar i coordinar la implementació de sistemes i solucions per acompanyar la ciutadania en la tramitació telefònica.

h) Impulsar i fer el seguiment de l'atenció a la ciutadania des dels sistemes de missatgeria instantània i xarxes socials que es gestionen des del 012.

i) Establir i coordinar l'atenció telefònica davant de nous serveis o tràmits massius amb un elevat impacte en la ciutadania.

j) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (03/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya