Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana a Barcelona (Departament de Drets Socials)


Adreça
Passeig del Taulat, 266-270
Població
08019  Barcelona
Telèfon
93 483 10 00
Fax
93 483 16 03
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Horari d'atenció


Horari d'hivern
de dilluns a divendres, de 9 a 15 h; dijous, de 9 a 17 h.

Horari d'estiu
de l'1 de juny al 30 de setembre: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.

Horari de matí (si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu, romandrà tancat).
5 de gener: de 9 a 14 h.
23 d'abril: de 9 a 14 h.
24 de desembre: de 9 a 14 h.
31 de desembre: de 9 a 14 h.

Observacions

Consulteu per a cada tràmit les indicacions per a l'atenció presencial en les oficines.

Aquesta oficina també atén telefònicament amb Cita prèvia per demanar informació i resoldre consultes (no per realitzar tràmits).


Funcions

  • Informació al ciutadà i a les entitats sobre els recursos i serveis de la Generalitat de Catalunya en l'àmbit de benestar social.
  • Informació, iniciació i tramitació de les fases del procediment sobre els quals hagin de resoldre els diferents òrgans del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Canalització i derivació, d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, cap als serveis competents de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades que les afectin.
  • Atendre i assessorar a la ciutadania sobre els serveis i productes en l'àmbit de treball del Departament, i en particular, en l'àmbit de conciliacions, autoritzacions de treball per a estrangers, relacions laborals i entitats d'economia social i autoempresa. 
  • Donar informació a les persones interessades sobre l'estat de tramitació o la situació en què es troben els serveis i productes sol·licitats a l'Administració, en l'àmbit de treball  del Departament.
  • Efectuar els tràmits per facilitar l'atenció presencial i la prestació de serveis i productes existents en matèria de treball del Departament, als usuaris que s'hi adrecen, inclòs el registre de la documentació aportada, l'alta i l'inici de la tramitació dels expedients, el cobrament de taxes i el tractament de les queixes i suggeriments.
  • Gestionar el registre general d'entrades i sortides dels serveis territorials.


data actualització (07/03/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya