a) Organitzar el suport administratiu de l'Assessoria Jurídica.
b) Gestionar i actualitzar el fitxer dels expedients que tramita l'Assessoria Jurídica, així com l'arxiu de la correspondència i la documentació d'assumptes no expedientats.
c) Fer la gestió informàtica dels tràmits corresponents als procediments judicials que afectin el Departament, tramitar la petició de la documentació sol·licitada a les unitats, als organismes i a les entitats adscrites al Departament que correspongui, i traslladar-los, quan escaigui, a la Unitat Central del Gabinet Jurídic.
d) Recopilar els antecedents dels expedients que es tramitin a l'Assessoria Jurídica i dels recursos que se substanciïn en via jurisdiccional.
e) Organitzar, supervisar i, si s'escau, gestionar la introducció o l'adaptació al circuit informàtic procedent de les propostes d'actes i disposicions que s'han de publicar als diaris oficials o de les que s'han de trametre al Govern i al Consell Tècnic, i gestionar, si s'escau, els expedients de valoració econòmica dels anuncis que siguin de pagament.
f) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els superiors jeràrquics.