a) Coordinar la incorporació i organitzar les actuacions necessàries per tramitar la finalització de la vinculació del personal funcionari i interí del Departament, llevat del personal al servei de l'Administració de justícia.
b) Organitzar i coordinar les gestions necessàries per elaborar la documentació relativa a la vinculació del personal d'aquests col·lectius i per mantenir els expedients de personal, així com preparar la documentació que se li requereixi per als processos judicials.
c) Coordinar l'aplicació de les peticions de declaració de les situacions administratives del personal funcionari atribuïdes al Departament.
d) Coordinar-se amb la unitat responsable de l'aplicació del règim de previsió social i del règim retributiu per a la gestió correcta del personal funcionari, interí i eventual, llevat del personal al servei de l'Administració de justícia.
e) Organitzar l'atenció a les sol·licituds del personal funcionari i interí del Departament, llevat del personal al servei de l'Administració de justícia, respecte de les qüestions relacionades amb l'expedient personal.
f) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els superiors jeràrquics.