Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General de Gestió Econòmica, Contractació i Règim Interior

    Organigrama

Responsable

Sra.   Sílvia Vila Martínez

Càrrec

subdirectora general de Gestió Econòmica, Contractació i Règim Interior

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Impulsar i fer el seguiment dels objectius del Departament en matèria econòmica i controlar-ne l'execució.
  2. Impulsar i desenvolupar els instruments de planificació del Departament en matèria econòmica i pressupostària, sens perjudici de les funcions del Gabinet Tècnic.
  3. Coordinar la preparació i l'elaboració de les propostes d'avantprojecte de pressupost del Departament, i la tramitació de les seves modificacions.
  4. Supervisar i controlar la gestió econòmica i comptable, la gestió del patrimoni afecte als serveis administratius i la contractació administrativa.
  5. Supervisar la comptabilitat interna i l'habilitació del Departament i controlar les modificacions pressupostàries.
  6. Assessorar en matèria pressupostària i comptable totes les unitats directives del Departament.
  7. Estudiar les propostes i normes internes sobre la gestió econòmica.
  8. Coordinar la tramitació dels expedients de contractació i els que donin lloc a la signatura de convenis.
  9. Efectuar el seguiment i control de les subvencions i ajuts que atorga el Departament.
  10. Dirigir i supervisar l'aplicació dels criteris tècnics, urbanístics i mediambientals per a  l'acompliment de les normatives i la seguretat en l'edificació, així com la gestió dels expedients de llicències i legalitzacions corresponents, en relació amb els edificis i seus del Departament.
  11. Coordinar i impulsar el conjunt d'actuacions que siguin necessàries per a la posada en marxa dels nous equipaments del Departament.
  12. Donar suport en la determinació del finançament de les inversions pròpies i alienes del Departament, així com coordinar i supervisar les actuacions d'altres ens en relació amb la gestió de les infraestructures pròpies.
  13. Dirigir, supervisar i controlar les activitats corresponents al règim intern i els serveis administratius del Departament.
  14. Coordinar i controlar l'Escola de Sobreestants d'Obres Públiques del Departament.
  15. Coordinar les actuacions del Departament en matèria d'assegurances.
  16. Impulsar la tramitació dels expedients per a la signatura de convenis, protocols i documents equivalents, així com mantenir el registre de convenis.
  17. Donar suport i assessorament a les entitats del sector públic institucional adscrit al Departament, en matèries de competència de la Subdirecció.
  18. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.


data actualització (09/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya