Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració de Recursos Humans

    Organigrama

Responsable

Sra.   Núria Ferrando Moragas

Càrrec

cap de la Secció d'Administració de Recursos Humans

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Tramitar els expedients referents a les situacions administratives, permisos, llicències del personal i altres incidències del personal del Departament.
  2. Gestionar les autoritzacions de compatibilitat del personal.
  3. Gestionar els expedients de reconeixement de grau personal i de serveis prestats del personal.
  4. Gestionar el sistema d'elaboració de targetes d'identificació del personal del Departament i del sistema de control horari.
  5. Gestionar les incidències de gestió del portal de l'empleat públic.
  6. Preparar els certificats vinculats a la gestió del personal del Departament en assumptes que siguin de la seva competència.
  7. Gestionar i mantenir les dades del Registre general de personal, del Directori Corporatiu de la Generalitat i de qualsevol altra base de dades de personal en els temes de la seva competència.
  8. Supervisar la custòdia i el trasllat interdepartamental dels expedients del personal adscrit al Departament, i gestionar els tràmits de vista sol·licitats pels interessats.
  9. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani. 



data actualització (13/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya