Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Recursos Humans

    Organigrama

Responsable

Sra.   Sílvia Blanco Prat

Càrrec

cap del Servei de Recursos Humans

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Controlar la gestió de tots els assumptes relatius a la gestió en matèria de personal.
  2. Coordinar i executar les actuacions necessàries per a la incorporació de les noves tecnologies que en aquest àmbit de gestió siguin impulsades pels òrgans competents en matèria de funció pública.
  3. Estudiar, planificar i elaborar propostes d'optimització de plantilles que permetin una assignació eficient dels recursos disponibles.
  4. Supervisar els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball promoguts pel Departament.
  5. Supervisar el procés d'incorporació del personal provinent dels processos selectius i de provisió de llocs de treball promoguts pel departament competent en matèria de funció pública.
  6. Supervisar els expedients relatius a les situacions administratives, les compatibilitats, els permisos, les llicències i altres incidències de personal.
  7. Gestionar la plantilla del personal.
  8. Supervisar l'actualització del sistema d'informació de personal, custodiar els expedients personals i supervisar les certificacions corresponents al seu àmbit de competències.
  9. Elaborar les propostes de valoració dels llocs de treball, i coordinar i controlar les relacions de llocs de treball.
  10. Controlar la contractació laboral del personal que presta serveis al Departament.
  11. Supervisar l'avaluació i anàlisi de costos dels recursos humans dels projectes de modificació de l'estructura i/o de l'organització del Departament.
  12. Elaborar la proposta d'avantprojecte de pressupost del capítol I del Departament, controlar-ne l'execució i coordinar la tramitació dels expedients de modificacions pressupostàries de l'exercici.
  13. Coordinar i controlar l'elaboració de les nòmines del Departament, els sistemes de previsió social, les assegurances socials del personal, la gestió de les retribucions complementàries i de qualsevol altre concepte amb incidència retributiva.
  14. Elaborar informes i propostes de resolució en matèria retributiva i dels règims de previsió social.
  15. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.


data actualització (13/10/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya