Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina Tècnica de Col·laboració Publicoprivada de Mobilitat i Logística

    Organigrama

Responsable

Sr.   Jonatan Calafí Guasch

Càrrec

cap de l'Oficina Tècnica de Col·laboració Publicoprivada de Mobilitat i Logística

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00 93 495 80 80 (Punt d'Informació)
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Fomentar i vetllar per la implantació de les bones pràctiques i dels procediments en matèria de col·laboració publicoprivada en mobilitat i logística, per a la seva aplicació en la contractació, així com la interlocució que tingui encomanada amb les institucions prescriptores en aquesta matèria.
  2. Analitzar les possibles formes d’implantació, gestió i explotació de les infraestructures i de prestació dels serveis en matèria de mobilitat i logística dins dels àmbits de competència de la Secretaria de Mobilitat i Logística, i impulsar les operacions corresponents.
  3. Participar en l’elaboració dels estudis de viabilitat que siguin preceptius i de la documentació preparatòria de caràcter jurídic, econòmic i financer dels contractes o concessions, relativa a les operacions a dur a terme amb col·laboració d'empreses o entitats del sector privat, dins de l’àmbit de les seves competències.
  4. Donar suport a l'òrgan de contractació durant les fases de licitació i execució del contracte o de la concessió pel que fa a les actuacions i les operacions a dur a terme amb col·laboració publicoprivada en les infraestructures i els serveis de mobilitat i logística.
  5. Fer el seguiment del compliment de les obligacions i del pla econòmic financer de les empreses gestores d'infraestructures i serveis de mobilitat i logística dins de l’àmbit de les seves competències i requerir la informació i documentació que escaigui a aquests efectes.
  6. Proposar les mesures adients per a la millora i la racionalització de la gestió de la infraestructura o del servei públic.
  7. Establir les mesures econòmiques, financeres i jurídiques relatives a la reversió de les infraestructures o dels serveis.
  8. Iniciar i instruir els expedients per a l'aprovació i revisió de les tarifes, bonificacions o altres sistemes retributius, així com els expedients per a l'abonament a les empreses gestores privades dels seus sistemes de retribució d'acord amb els contractes o les concessions respectives, quan no estiguin atribuïts a un altre òrgan de l'Administració.
  9. Informar sobre les operacions que afectin el règim societari i econòmic i financer de les societats gestores que siguin rellevants per al compliment del PEF.
  10. Fer informes en els expedients relatius als efectes, execució, compliment i extinció dels contractes del seu àmbit competencial, inclosos els que corresponen a l'exercici de prerrogatives en matèria de contractació pública.
  11. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.


data actualització (03/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya