Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Àrea dels Fons de l'Administració

    Organigrama

Adreça
Carrer de Jaume I, 33-51
Població
08195  Sant Cugat del Vallès
Telèfon
93 589 77 88
Fax
93 589 80 35
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

- Vetllar per la recuperació i custòdia de la documentació de la Generalitat i d'altres administracions públiques, si escau.

- Preparar i gestionar les transferències documentals des dels diferents departaments i organismes de l'Administració.

- Vetllar per l'aplicació correcta de la normativa vigent sobre gestió de documentació administrativa transferida a l'Arxiu Nacional de Catalunya.

- Aplicar i proposar l'avaluació i la tria de documentació.

- Realitzar la gestió del préstec i consulta de documentació, tant per part de la mateixa Administració com per part de la ciutadania.

- Elaborar instruments de descripció de fons de l'Administració, proposar les accions necessàries per garantir-ne la conservació i cooperar en la seva divulgació i difusió.

- Qualsevol funció de naturalesa anàloga que se li encarregui.


data actualització (07/09/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya