Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Coordinació de la Xarxa d'Arxius Comarcals

    Organigrama

Responsable

Sr.   Enric Cobo i Barri

Càrrec

cap del Servei de Coordinació de la Xarxa d'Arxius Comarcals

Adreça
Carrer de la Portaferrissa, 1 (Palau Moja)
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 316 27 40
Fax
93 316 27 41
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

- Elaborar la proposta de planificació de les línies generals d'actuació dels arxius comarcals i supervisar-ne el compliment.

- Elaborar la proposta de pressupost per a la gestió dels arxius comarcals i supervisar-ne l'execució.

- Supervisar la gestió dels recursos humans del Departament destinats a la Xarxa d'Arxius Comarcals.

- Coordinar i gestionar el desplegament de les funcions dels arxius comarcals en el seu àmbit territorial.

- Elaborar propostes de convenis per a la gestió i el funcionament dels d'arxius comarcals i efectuar-ne el seguiment.

- Participar en l'elaboració de projectes de construcció de nous equipaments de la Xarxa, coordinar la detecció de necessitats de millora en els ja existents i supervisar-ne el funcionament i manteniment.

- Participar en la definició dels requeriments funcionals per als sistemes d'informació del seu àmbit competencial, en coordinació amb l'Àrea TIC del Departament.

- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encarregui.



data actualització (19/07/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya