Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina Tècnica (ICD)

    Organigrama

Funcions

A l'Oficina Tècnica, configurada com una àrea funcional, li corresponen les funcions següents:

a) Elaborar les propostes d'actuació interdepartamental perquè siguin elevades a les comissions interdepartamentals pertinents, mitjançant la Presidència.

b) Donar suport a l'equip directiu en la planificació estratègica de les polítiques de l'Institut Català de les Dones i els òrgans adscrits.

c) Elaborar materials i informes a petició de l'equip directiu de l'Institut Català de les Dones.

d) Elaborar la proposta del Pla d'actuació anual de l'Institut Català de les Dones, l'avantprojecte de pressupost, la liquidació de comptes, la plantilla de personal i la relació de llocs de treball i fer-ne el seguiment i l'avaluació, d'acord amb les directrius de la Direcció Executiva.

e) Elaborar la memòria d'actuacions de l'Institut Català de les Dones, d'acord amb les directrius de la Presidència.

f) Elaborar els instruments i estudis per a la planificació, el desplegament i l'avaluació de les activitats de l'Institut Català de les Dones en coordinació amb el Gabinet Tècnic del departament d'adscripció.

g) Donar suport a l'equip directiu en la coordinació de les polítiques competència de l'Institut Català de les Dones.

h) Donar suport en la definició i el desplegament de polítiques transversals i plans i programes interdepartamentals aprovats pel Govern.

i) Supervisar les actuacions de l'Institut Català de les Dones en matèria d'identitat visual i disseny gràfic, publicitat, informació i difusió i aplicar les mesures i actuacions destinades a garantir la coherència interna i externa de la seva imatge corporativa seguint les directrius del Gabinet Tècnic del departament d'adscripció.

j) Garantir un ús no sexista ni estereotipat del llenguatge en tota la documentació escrita, gràfica i audiovisual, interna i externa, que generi l'Institut Català de les Dones.

k) Actuar com a referent de l'Institut Català de les Dones en matèria de participació ciutadana i dades obertes, i coordinar les actuacions del departament d'adscripció i el seu sector públic en aquest àmbit.

l) Dirigir i supervisar la política editorial de l'Institut Català de les Dones i coordinar l'elaboració i execució del pla de publicacions en coordinació amb el Gabinet Tècnic del departament d'adscripció.

m) Planificar, elaborar i executar els programes de normalització lingüística i promoure els plans d'acció que se'n deriven seguint les indicacions del Gabinet Tècnic del departament d'adscripció.

n) Donar suport a l'equip directiu en l'establiment d'aliances entre l'Institut Català de les Dones i els organismes homòlegs d'altres regions i estats del món, en la programació de projectes i d'actuacions d'àmbit internacional, així com en els projectes susceptibles de rebre finançament europeu.

o) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (03/05/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya