Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Gestió de Personal (DGAR)

    Organigrama

Funcions

Elaborar propostes de normativa específica per al Cos d'Agents Rurals de la Generalitat i totes aquelles disposicions de caràcter intern adients per al bon funcionament del servei.

Supervisar l'aplicació de les disposicions en matèria de funció pública i normativa interna que afectin el personal.

Aplicar la normativa vigent i els criteris generals del Departament en matèria de personal i assessorar els òrgans de la Direcció General.

Fer el seguiment del capítol I del pressupost de la Direcció General.

Gestionar la tramitació derivada dels expedients de personal funcionari i laboral i el règim retributiu.

Donar suport i assessorament en les qüestions derivades de les relacions laborals i dels processos de negociació.

Fer propostes de modificació de la relació de llocs de treball.

Gestionar els concursos específics de provisió de llocs de la Direcció General.

Controlar les gestions en matèria de Seguretat Social i d'absentisme laboral i fer-ne el seguiment.

Gestionar el pla de formació del personal administratiu i tècnic de la Direcció General.

Coordinar i implantar els objectius i les accions de la diagnosi del Pla d'igualtat del Cos d'Agents Rurals.

Coordinar la gestió de règim intern de la Direcció General.

Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (28/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya