Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General de Recursos Humans i Econòmics (DGAR)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat Alcaraz i Casamitjana

Càrrec

subdirectora general de Recursos Humans i Econòmics (DGAR)

Funcions

Corresponen a la Subdirecció General de Recursos Humans i Econòmics l'administració econòmica i la gestió i aplicació del règim estatutari del Cos d'Agents Rurals de la Generalitat i l'aplicació de les polítiques de recursos humans del personal adscrit a la Direcció General.

La Subdirecció General de Recursos Humans i Econòmics exerceix les funcions següents:

Dirigir, coordinar i supervisar les tasques d'administració i gestió dels recursos materials i serveis necessaris per al desenvolupament de l'activitat ordinària del Cos d'Agents Rurals.

Dirigir i supervisar l'elaboració de l'avantprojecte de pressupost d'acord amb la planificació acordada amb els òrgans transversals responsables de l'elaboració i el manteniment dels plans d'equipaments d'infraestructures i de TIC, la gestió de la despesa centralitzada i la gestió dels programes pressupostaris de la Direcció General.

Dirigir i supervisar la gestió del programa pressupostari de la Direcció General, tramitant els documents de gestió econòmica ordinària i els expedients de despesa, els de contractació administrativa i els de gestió del patrimoni.

Proposar mesures per homogeneïtzar i optimitzar els sistemes de compres i l'adquisició de subministraments per part de les diferents unitats promotores.

Impulsar i supervisar la tramitació dels expedients de contractació, subministraments i compres de la Direcció General.

Fer propostes de desenvolupament de les polítiques de recursos humans dins el Cos d'Agents Rurals.

Dirigir, impulsar i executar les mesures adoptades en el Pla d'igualtat home-dona i incorporar la perspectiva de gènere en tots els àmbits de la Direcció General.

Proposar les modificacions dels llocs de treball, proposar-ne la valoració i participar en la definició dels perfils professionals dels llocs de treball de la Direcció General dels Agents Rurals.

Col·laborar i participar en el sistema de relacions laborals amb les organitzacions sindicals representatives.

Participar, en coordinació amb els òrgans i organismes competents, en la definició dels sistemes de la carrera professional del Cos d'Agents Rurals i col·laborar en el seu impuls i desenvolupament.

Tramitar i resoldre, si escau, els assumptes relatius al personal adscrit a les unitats de la Direcció General.

Donar suport i assistència a tots els òrgans que depenen de la Direcció General dins del seu àmbit de competències.

Dur a terme la gestió ordinària i l'aplicació del règim estatutari dels funcionaris del Cos d'Agents Rurals.

Elaborar i gestionar els processos de selecció i de provisió de llocs de treball corresponents al Cos d'Agents Rurals.

Preparar propostes de circulars i instruccions en matèria de personal del Cos d'Agents Rurals.

Dirigir i coordinar l'elaboració i revisió d'avantprojectes de llei, disposicions de caràcter general, circulars i instruccions sobre matèries que són competència de la Direcció General.

Coordinar el seguiment dels procediments judicials que afectin la Direcció General, així com la tramitació dels recursos administratius; les reclamacions prèvies a la via judicial, civil o laboral; les reclamacions de responsabilitat patrimonial i els procediments de revisió d'ofici dels actes administratius sobre les matèries que siguin competència de la Direcció General i elaborar la corresponent proposta de resolució.

Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.

A més, mitjançant la Resolució INT/1563/2023, de 8/5, la persona titular de la Secretaria General delega determinades facultats en matèria de gestió de personal, de formació, de gestió econòmica i de contractació administrativa, la qual entra en vigor l'11/5, segons el DOGC 8912, de 10/05/2023.

Article 6

Delegació de competències de la persona titular de la Secretaria General en la persona titular de la Subdirecció General de Recursos Humans i Econòmics de la Direcció General dels Agents Rurals

Es delega en la persona titular de la Subdirecció General de Recursos Humans i Econòmics de la Direcció General dels Agents Rurals l'exercici de les facultats següents:

En matèria de compatibilitats:

 

L'emissió de l'informe previ a l'atorgament de l'autorització de compatibilitat en relació amb el personal del Cos d'Agents Rurals.

Article 11

Actes dictats per delegació

11.1 D'acord amb el que disposa l'article 8 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els actes dictats per delegació han d'incloure, abans de la signatura, les paraules “per delegació” i han d'indicar la data de la resolució de l'òrgan que ha efectuat la delegació i la de la publicació en el diari oficial.

 

11.2 Els actes administratius que s'adopten per delegació es consideren dictats per l'òrgan delegant.



data actualització (28/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya