Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General d'Arxius i Gestió Documental

    Organigrama

Responsable

Sr.   Joaquim Borras Gomez

Càrrec

Cap de la Subdirecció General d'Arxius i Gestió Documental

Adreça
Carrer de la Portaferrissa, 1 (Palau Moja)
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 316 27 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

- Coordinar l'elaboració de propostes normatives i polítiques públiques sobre arxius i gestió documental i proporcionar l'assessorament tècnic en aquesta matèria al sector.

- Coordinar l'elaboració i execució del pressupost, l'impuls de les tecnologies de la informació i les propostes de convenis en el seu àmbit.

- Impulsar les mesures d'inspecció del sector.

- Coordinar, gestionar i, si escau, aplicar les accions acordades pels òrgans col·legiats del Sistema d'Arxius de Catalunya, comissions específiques o grups tècnics de treball.

- Coordinar les funcions i activitats de la Subdirecció General amb les dels serveis territorials del Departament per a l'exercici, en el seu àmbit territorial, de les competències que li són pròpies.

- Proposar l'establiment de mesures de protecció, foment i difusió del patrimoni documental, els arxius i la gestió de documents i coordinar-ne la implementació.

- Coordinar la participació de la Direcció General en organismes internacionals de l'àmbit de l'arxivística i la gestió documental.




data actualització (04/05/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya