Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Secretaria Administrativa de Barcelona


Adreça
Carrer d'Albareda, 2-4
Població
08004  Barcelona
Telèfon
93 622 04 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

El Servei de Secretaria Administrativa té les funcions següents:

a) Supervisar l'organització i el funcionament administratiu dels òrgans dels serveis territorials, i assegurar la transversalitat de funcions.

b) Fer el seguiment i el control de la gestió pressupostària i econòmica dels serveis territorials, i de l'elaboració dels projectes d'inversió.

c) Supervisar les qüestions relatives al personal adscrit als serveis territorials.

d) Coordinar les propostes de necessitats informàtiques i aplicar un sistema d'indicadors de gestió, i elaborar les estadístiques relatives a competències dels serveis territorials.

e) Coordinar el manteniment del fons documental, bibliogràfic i audiovisual dels serveis territorials, i fer propostes de noves necessitats.

f) Coordinar les actuacions relacionades amb la informació i l'atenció ciutadana mitjançant els diferents canals, així com el registre d'entrades i sortides dels serveis territorials.

g) Coordinar l'organització i el funcionament administratiu dels serveis territorials, els assumptes relacionats amb la gestió econòmica del pressupost, la gestió del patrimoni, el fons de maniobra, l'organització, el personal i la contractació administrativa.

h) Coordinar els serveis generals, la intendència, la seguretat i el manteniment.

i) Supervisar la gestió de l'arxiu.

j) Donar suport a la planificació i la realització d'actuacions en els diferents àmbits competencials del Departament.

k) Altres funcions de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (16/03/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya