Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable d'anàlisi i seguiment de la contractació pública

    Organigrama

Responsable

Sr.   Jorge Alberto Díaz i Álvarez

Càrrec

responsable d'anàlisi i seguiment de la contractació pública

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

Elaborar el mapa de processos de contractació pública del Departament.

Proposar i impulsar millores en els circuits de preparació, licitació i control de l'execució dels contractes públics del Departament.

Impulsar l'elaboració de la planificació anual i estratègica de la contractació pública del Departament, avaluar-la i fer-ne el seguiment, així com proposar mesures correctores i d'impuls per al compliment dels objectius establerts en la planificació anual contractual.

Coordinar la participació dels agents implicats en la contractació (unitats directives promotores, Subdirecció General de Gestió Econòmica i Contractació de la Direcció de Serveis i Assessoria Jurídica) en l'elaboració de les propostes dels plecs contractuals de les licitacions, i fer un seguiment del compliment de terminis per portar-ho a terme.

Impulsar l'ús eficient dels recursos humans i materials de les unitats promotores i de la Direcció de Serveis en l'àmbit de la contractació pública.

Elaborar informes mensuals de seguiment de l'estat d'execució de la planificació anual de contractació del Departament, així com del seguiment de la previsió dels calendaris d'adjudicació de les licitacions.

Implementar les directrius del Departament en matèria de contractació a totes les unitats directives promotores de la contractació, com també a les unitats implicades de la Direcció de Serveis.

Donar suport a les actuacions de control que efectua la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Contractació i fer un seguiment de les mesures de millora en l'àmbit de la gestió contractual que promogui la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Contractació.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).



data actualització (19/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya