a) Gestionar els recursos humans de l'Entitat.
b) Gestionar la modificació de la relació de llocs de treball de l'Entitat.
c) Fer la proposta dels contractes de treball i gestionar la nòmina i les cotitzacions a la Seguretat Social, així com custodiar els expedients del personal.
d) Coordinar i controlar els expedients sobre situacions administratives, règim disciplinari, reconeixement de serveis, vacances, permisos, llicències i altres incidències dels recursos humans de l'Entitat.
e) Elaborar la proposta del pressupost de personal i els plans anuals de formació, i fer-ne el seguiment.
f) Elaborar estudis, circulars internes i informes en matèria de personal incorporant-hi la perspectiva de gènere.
g) Avaluar els riscos existents quant a seguretat i salut dels treballadors i treballadores i la programació i l'execució de l'acció preventiva corresponent, així com la promoció d'activitats de formació, informació i divulgació en matèria de prevenció de riscos laborals.
h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.