Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Àrea de Difusió

    Organigrama

Responsable

Sra.   Marta Font Mir

Càrrec

Cap de l'Àrea de Difusió

Adreça
Carrer de Sant Honorat, 1-3
Població
08002  Barcelona
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Establir criteris de comunicació digital del Departament, en coordinació amb altres unitats competents en matèria de comunicació digital i supervisar-ne l'aplicació.

b) Supervisar, coordinar i garantir la coherència dels continguts informatius que el Departament adreça a la ciutadania a través de canals digitals, sens perjudici de les competències d'altres unitats en matèria de comunicació.

c) Assessorar les unitats del Departament i les entitats del seu sector públic sobre aspectes relacionats amb la comunicació corporativa digital (continguts web, butlletins, xarxes socials, entre d'altres).

d) Coordinar i supervisar la creació, la publicació i l'actualització de continguts web que duen a terme els editors i editores de les unitats directives i el sector públic departamental, per tal de garantir-ne la qualitat lingüística, l'adequació a la identitat corporativa i l'eficàcia comunicativa.

e) Promoure, coordinar i supervisar els projectes d'implantació de nous projectes web i assessorar sobre la creació de nous dominis i subdominis web a les unitats del Departament de la Presidència i a les entitats del seu sector públic.

f) Coordinar i supervisar el funcionament de les bústies de contacte del Departament i el seu sector públic.

g) Implantar el model corporatiu del govern de les dades i coordinar i fer el seguiment dels projectes d'obertura de dades al Departament de la Presidència i al sector públic departamental.

h) Supervisar l'aplicació de la normativa d'accessibilitat als webs del Departament de la Presidència i de les entitats del sector públic departamental.

i) Coordinar i supervisar la intranet departamental i impulsar-ne propostes de millora, així com impulsar i gestionar altres eines i canals de comunicació interna.

j) Supervisar i promoure la implantació d'analítiques web dels diferents canals informatius del Departament de la Presidència i del sector públic departamental.

k) Vetllar per la normalització de la documentació interna, dels formularis i dels models de documents del Departament i de les entitats del seu sector públic.

l) Supervisar i garantir l'acompliment dels criteris que estableix la Generalitat de Catalunya respecte a la imatge gràfica i institucional tant en la comunicació externa com interna.

m) Coordinar i gestionar els sistemes d'informació a la ciutadania sobre els serveis i tràmits del Departament.

n) Les altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades.



data actualització (03/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya