Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gabinet Tècnic

    Organigrama

Responsable

Sr.   Carles Soriano Badell

Càrrec

cap del Gabinet Tècnic

Adreça
Carrer del Foc, 57 edifici A
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 857 40 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Coordinar, sota la direcció de la persona titular de la Secretaria General, les actuacions necessàries per definir la planificació estratègica de les polítiques del Departament i de les entitats adscrites.

b) Elaborar instruments i estudis per planificar i avaluar els objectius del Departament i per definir les prioritats en les polítiques departamentals.

c) Formular propostes per facilitar la coordinació de les polítiques departamentals.

d) Participar en la formulació i el desplegament de les polítiques transversals i dels plans i programes interdepartamentals aprovats pel Govern.

e) Exercir com a unitat d'informació en matèria de transparència i informació pública del Departament i unitats dependents, d'acord amb el Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública.

f) Planificar, elaborar i coordinar els informes, estudis i estadístiques en les matèries que siguin competència del Departament, i canalitzar les relacions en matèria estadística objecte de les competències del Departament amb l'Institut d'Estadística de Catalunya.

g) Coordinar les mesures i actuacions destinades a garantir la coherència interna i externa de la imatge corporativa del Departament.

h) Supervisar les actuacions del Departament en matèria d'identitat visual i disseny gràfic, publicitat, informació i difusió.

i) Actuar com a referent departamental en matèria de participació ciutadana i dades obertes, i coordinar les actuacions del Departament i el seu sector públic en aquest àmbit.

j) Dirigir i supervisar la política editorial del Departament i coordinar l'elaboració i execució del Pla de publicacions.

k) Planificar, elaborar i executar els programes de normalització lingüística i promoure els plans d'acció que se'n derivin.

l) Coordinar i donar suport en la programació de projectes i d'actuacions del Departament susceptibles de rebre finançament europeu.

m) Coordinar les actuacions en relació amb la perspectiva de gènere interseccional, la igualtat de tracte i la no-discriminació en l'organització i el funcionament del Departament, garantint que totes les unitats, òrgans i entitats del Departament exerceixin les seves funcions amb aquestes perspectives.

n) Garantir un ús no sexista ni estereotipat del llenguatge en tota la documentació escrita, gràfica i audiovisual, interna i externa, que generi el Departament.

o) Actuar com a òrgan responsable de l'aplicació de la transversalitat de la perspectiva de gènere en la planificació, la gestió i l'avaluació de les polítiques departamentals, mitjançant l'exercici de les funcions establertes a l'article 8.2 de la Llei 17/2015, de 21 de juliol, d'igualtat efectiva de dones i homes.

p) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



Informació addicional


data actualització (11/05/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya