Identificar les fortaleses i les palanques de canvi que facilitin l'èxit en el desplegament del Pla, així com les febleses i mancances.
Identificar els procediments i protocols susceptibles de revisar-se i sol·licitar-ne l'actualització.
Emetre recomanacions per a l'adequació i millora de la qualitat assistencial de les persones afectades.
Proposar l'estratègia comunicativa que permeti traslladar de forma transparent i acurada la informació als agents implicats i al conjunt de la ciutadania.
Components
Presidència: Director/a general de Planificació en Salut.
Vocals:
Un/a representant de la Direcció General de Planificació en Salut.
Un/a representant de la Direcció General d'Ordenació Professional i Regulació Sanitària.
Un/a representant del CatSalut.
Tres representants de les entitats proveïdores (ICS, UCH i CSSC).
Quatre/Cinc representants d'associacions representades dels afectats (pacients i familiars) per a les SSC del Consell Consultiu de Pacients de Catalunya.
Un/a representant de la Secretaria d'Atenció Sanitària i Participació.
Un/a representant dels coordinadors de les unitats d'expertesa territorial