a) Planificar i gestionar centralitzadament l'adquisició de productes i equipaments per als edificis, centres i unitats de nova creació del Departament i també per a la reposició general d'aquests béns.
b) Coordinar, d'acord amb la unitat del Departament responsable en matèria de seguretat, la gestió dels serveis de vigilància i seguretat, així com la dels serveis de neteja dels edificis del Departament.
c) Impulsar els expedients de contractació que corresponguin a les funcions esmentades, fer el seguiment i l'avaluació de la prestació del servei i validar la correcció de la facturació.
d) Assegurar el manteniment i la gestió del parc mòbil de serveis generals del Departament, excepte els vehicles de representació.
e) Proposar la política centralitzada de compres, planificar el subministrament i supervisar el control d'estocs de material no inventariable de les unitats del Departament que no estan situades en edificis administratius corporatius, així com impulsar mesures d'optimització i estalvi.
f) Coordinar i supervisar la prestació de serveis de logística en els diferents edificis del Departament.
g) Coordinar la gestió dels magatzems i punts de distribució de les unitats directives.
h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels superiors o que li atribueixi la normativa vigent.