Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei a les Persones i Organització Documental

    Organigrama

Responsable

Sr.   Alfred Garcia i Puig

Càrrec

Cap del Servei a les Persones i Organització Documental

Adreça
Carrer del Foc, 57
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 857 40 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Gestionar i administrar el personal assignat a la Gerència, en coordinació amb els òrgans competents del departament d'adscripció de la Gerència.

b) Coordinar el pla d'acollida de tot el personal que s'ubiqui al Districte Administratiu i el personal extern vinculat al Districte Administratiu, i fer-ne el seguiment.

c) Donar suport als moviments interns i a l'actualització dels directoris de personal.

d) Dissenyar el model de treball per organitzar i gestionar l'arxiu.

e) Impulsar l'Administració sense papers, l'arxiu electrònic i la gestió eficient de l'espai físic i virtual, en coordinació amb els departaments.

f) Coordinar amb els responsables departamentals els procediments d'organització documental i l'arxiu de la documentació administrativa, física i electrònica.

g) Coordinar el grup de treball de formació amb els responsables de formació dels departaments per unificar criteris de coneixement transversal i detectar necessitats compartides.

h) Elaborar la proposta del pla de formació transversal en coordinació amb els responsables de formació dels departaments, fer-ne el seguiment i coordinar la programació de cursos formatius assignada, sense perjudici de les competències que altres òrgans tinguin atribuïdes.

i) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.

 




data actualització (17/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya