Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Àrea d'Impuls de la Millora dels Serveis Digitals

    Organigrama

Responsable

Sr.   Josep Maria Flores i Juanpere

Càrrec

cap de l'Àrea d'Impuls de la Millora dels Serveis Digitals

Adreça
Carrer del Foc, 57 edifici B
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 857 40 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Establir el marc de treball que faciliti la simplificació, l'adaptació normativa, la digitalització i la personalització dels serveis públics.

b) Promoure processos de cocreació en el marc dels projectes d'organització i simplificació de processos per afavorir la prestació de serveis digitals.

c) Recollir, analitzar i avaluar les necessitats dels departaments i del seu sector públic, per fer efectiu el desenvolupament i la gestió dels projectes de l'Administració digital.

d) Promoure sistemes d'informació corporatius que donin suport als departaments i al seu sector públic per al desenvolupament de l'Administració digital, amb la col·laboració funcional dels àmbits competents dels departaments i del model tecnològic implantat pel Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya.

e) Impulsar i coordinar projectes de millora i simplificació dels processos administratius sobre la base de models de gestió de qualitat i d'excel·lència en la gestió i fer-ne el seguiment, en col·laboració amb les unitats implicades.

f) Aportar una metodologia comuna als departaments de l'Administració de la Generalitat i al seu sector públic institucional per a l'anàlisi i la millora dels processos administratius per afavorir la prestació de serveis digitals.

g) Analitzar i avaluar la interrelació dels diferents processos administratius en cada àmbit sectorial de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic institucional i fer propostes de millora i simplificació.

h) Proposar les modificacions normatives necessàries per a la correcta adaptació de les accions de millora i simplificació de processos i donar suport a les iniciatives que en aquest sentit puguin impulsar els departaments.

i) Assessorar els departaments i donar-los suport en els temes relacionats amb l'impuls i el desenvolupament de l'Administració digital, en l'àmbit de les seves funcions.

j) Elaborar els plans i els continguts de formació, difusió i comunicació del seu àmbit d'actuació.

k) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.




data actualització (29/05/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya