Planificar i coordinar el seguiment del desenvolupament de les actuacions corresponents del Pla de Govern i del Pla departamental de la Secretaria.
Coordinar el seguiment dels indicadors de l'execució del Pla de Govern relacionats amb la Secretaria en col·laboració amb el Gabinet Tècnic.
Coordinar el seguiment dels compromisos relacionats amb els plans industrials derivats de les licitacions públiques de la Secretaria.
Coordinar el seguiment dels projectes de la Secretaria i vetllar per l’aplicació correcta dels processos departamentals.
Coordinar, supervisar i controlar l'execució del pressupost de la Secretaria, en coordinació amb la Direcció de Serveis.
Preparar l'avantprojecte del pressupost anual de la Secretaria.
Coordinar la implantació dels tramitadors i les eines d’administració digital, en coordinació amb la Subdirecció d’Organització i Informació.
Tramitar els expedients de contractació, subvencions i convenis de la Secretaria, en coordinació amb la Direcció de Serveis.
Gestionar el pressupost assignat a la Secretaria.
Coordinar i controlar l'actualització dels continguts de la Secretaria a la intranet i al web del Departament, en coordinació amb les unitats competents de la Secretaria General.
Coordinar i supervisar els procediments de gestió dels recursos humans de la Secretaria, en coordinació amb la Direcció de Serveis.
Planificar i coordinar les actuacions en matèria de prevenció de riscos laborals a la Secretaria, en coordinació amb la Direcció de Serveis.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.