a) Gestionar les sol·licituds de vehicles de representació i fer la gestió dels vehicles de servei del Departament.
b) Gestionar els serveis auxiliars per al funcionament de l'edifici relatius a la correspondència i al franqueig, l'activitat del personal subaltern dels serveis centrals, els serveis de neteja, missatgeria i paqueteria; l'ús de les sales de reunions i altres espais de l'edifici dels serveis centrals, així com el servei mèdic i d'infermeria.
c) Vetllar per l'eficiència de la gestió dels serveis generals mitjançant les eines informàtiques específiques.
d) Controlar el magatzem de material dels serveis administratius.
e) Preparar i tramitar les actuacions encaminades a l'adquisició d'immobles destinats a seu d'unitats administratives del Departament.
f) Gestionar l'inventari de béns immobles de caire administratiu adscrits al Departament.
g) Gestionar l'inventari i el magatzem de béns mobles.
h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.