a) Vetllar per l'execució de les prioritats i projectes estratègics en l'àmbit de les funcions de l'Àrea de Ciutadania, Innovació i Usuari, promovent la transversalitat i l'orientació a resultats.
Promoure processos i solucions digitals que millorin l'accés de la ciutadania al sistema de salut de Catalunya.
Promoure l'experiència multicanal del ciutadà amb el conjunt d'agents del sistema de salut de Catalunya.
Vetllar per la adaptació i personalització de l'atenció a les necessitats de la persona en el sistema sanitari.
Innovar en l'accés, els processos i els tràmits per una gestió del ciutadà adaptada i resolutiva.
Liderar l'estratègia digital i impulsar la salut digital.
Impulsar, promoure, gestionar i mantenir solucions digitals que permetin l'accés, la interacció de valor, l'empoderament, l'autogestió i la participació de la ciutadania en la seva salut.
Potenciar la interacció no presencial amb la ciutadania.
Potenciar l'empoderament i la participació ciutadana en la seva salut.
Promoure el màrqueting relacional en coordinació amb les unitats implicades.
Impulsar la creació, la implantació, l'acceleració o escalabilitat de projectes digitals que presenten beneficis per a la ciutadania i eficiència per al sistema.
Analitzar resultats, penetració, interaccions i potencial d'usabilitat dels projectes i canals digitals implantats.
Dur a terme l'escolta activa de la ciutadania en relació amb les eines i solucions digitals, i estar amatent a les innovacions, eines i solucions digitals de salut que ofereix el mercat.