Informar a la ciutadania i les entitats sobre els serveis i l'organització de la Generalitat de Catalunya.
Informar sobre les característiques i fases dels diferents procediments que afecten l'Administració de la Generalitat.
Actuar com a unitat de presentació de documents i registre de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
Ajudar en la formalització d'impresos administratius i en la redacció formal de sol·licituds, peticions i suggeriments dirigits a l'Administració.
Canalitzar i derivar, cap als serveis competents de l'Administració de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades.
Realitzar aquelles funcions que li siguin encomanades pel/per la director/a general Serveis Digitals i Experiència Ciutadana del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori.
Aquesta oficina orgànicament depèn de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat de les Terres de l'Ebre i funcionalment de la Direcció General Serveis Digitals i Experiència Ciutadana.