Dirigir i coordinar els dispositius d’informació i atenció als usuaris, ja siguin per via presencia, telemàtica o telefònica.
Elaborar la proposta de criteris, procediments d’atenció i tràmits per al conjunt dels canals d’atenció, garantint l’assoliment dels nivells de qualitats definits.
Gestionar els ajuts, les beques i altres recursos que s’apliquen individualment a l’alumnat, a les famílies o a membres de la comunitat educativa, ja siguin convocats pel propi Consorci o qualsevol altre administració pública concertada.
Gestionar els títols acadèmics no universitaris, certificats, legalitzacions i homologacions.
Gestionar la tramitació administrativa corresponent als centres concertats, en relació al pagament de la nòmina delegada, la tramitació administrativa corresponent i les subvencions
Gestionar, coordinar i supervisar, d’acord amb l’Àrea del Servei d’Educació i Territori, el procés de preinscripció i admissió de l’alumnat, tant durant el període de preinscripció com fora d’aquest.
Gestió administrativa dels processos de gestió de la direcció d’acció eductiva en els processos de producció massius i estandarditzats d’aquesta que ho requereixin.
Gestionar el Registre general d’entrada i sortida de documents.
Gestió de l’arxiu administratiu de l’Àrea.
Qualsevol altre funció que li sigui encomanda en relació amb les anteriors.