Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Atenció i Tràmits de l'Administració Educativa (CEB)

Responsable

Sra.   Helena Caro Santisteve

Càrrec

cap de la Unitat d'Atenció i Tràmits de l'Administració Educativa

Adreça
Plaça d'Urquinaona, 6 (cantonada c. de Roger de Llúria)
Població
08010  Barcelona
Telèfon
93 551 10 00

Funcions

  • Dirigir i coordinar els dispositius d’informació i atenció als usuaris, ja siguin per via presencia, telemàtica o telefònica.
  • Elaborar la proposta de criteris, procediments d’atenció i tràmits per al conjunt dels canals d’atenció, garantint l’assoliment dels nivells de qualitats definits.
  • Gestionar els ajuts, les beques i altres recursos que s’apliquen individualment a l’alumnat, a les famílies o a membres de la comunitat educativa, ja siguin convocats pel propi Consorci o qualsevol altre administració pública concertada.
  • Gestionar els títols acadèmics no universitaris, certificats, legalitzacions i homologacions.
  • Gestionar la tramitació administrativa corresponent als centres concertats, en relació al pagament de la nòmina delegada, la tramitació administrativa corresponent i les subvencions
  • Gestionar, coordinar i supervisar, d’acord amb l’Àrea del Servei d’Educació i Territori, el procés de preinscripció i admissió de l’alumnat, tant durant el període de preinscripció com fora d’aquest.
  • Gestió administrativa dels processos de gestió de la direcció d’acció eductiva en els processos de producció massius i estandarditzats d’aquesta que ho requereixin.
  • Gestionar el Registre general d’entrada i sortida de documents.
  • Gestió de l’arxiu administratiu de l’Àrea.
  • Qualsevol altre funció que li sigui encomanda en relació amb les anteriors.

data actualització (18/06/2021)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya