a) Coordinar la comunicació territorial a través dels interlocutors del Departament de Salut i de les entitats que en depenen.
b) Elaborar els instruments de comunicació, inclòs el Pla de publicacions del Departament i els informes que se li encarreguin sobre aquest àmbit d'actuació.
c) Vetllar per l'aplicació i ús de la identitat corporativa, la cartelleria, les normes gràfiques de senyalització i la
identificació visual del Departament de Salut i de les entitats que en depenen.
d) Vetllar per la normalització gràfica dels models de documents del Departament i de les entitats del seu
sector públic.
e) Coordinar i supervisar les intranets del Departament i de les entitats que en depenen i impulsar-ne
propostes de millora, així com impulsar i gestionar altres eines i canals de comunicació interna.
f) Supervisar l'aplicació de la normativa d'accessibilitat del Departament de Salut i de les entitats que en
depenen.
g) Coordinar i fer el seguiment dels expedients de contractació i d'altres temes transversals de la Direcció
General i proposar les línies generals d'actuació adequades en aquestes matèries, en coordinació amb els
òrgans competents de la Secretaria General.
h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.