a) Identificar processos susceptibles de redisseny per integrar les eines facilitadores de l'administració electrònica disponibles amb l'objectiu de simplificar els processos i d'incrementar-ne l'eficàcia i l'eficiència.
b) Difondre entre els possibles usuaris les novetats en matèria de serveis corporatius facilitadors de la implementació de serveis d'interoperabilitat i tràmits electrònics.
c) Participar en la definició i posterior implantació de projectes organitzatius transversals dins del Departament.
d) Dissenyar i implantar un sistema de gestió d'usuaris de les eines i els serveis corporatius lligats a la interoperabilitat i altres serveis organitzatius i d'administració electrònica.
e) Fer el seguiment i el control dels usuaris i de l'ús d'aquestes eines corporatives dins del Departament.
f) Administrar i mantenir actualitzat el Catàleg corporatiu de processos dins del Departament.
g) Mantenir la interlocució operativa amb els responsables de les eines i serveis corporatius facilitadors de l'administració electrònica.
h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.