Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General d'Organització i Informació

    Organigrama

Responsable

Sr.   Joan Gibert Pons

Càrrec

subdirector general d'Organització i Informació

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Impulsar, fer el seguiment i avaluar els plans d'actuació departamentals en matèria d'organització, administració digital i dimensionament de recursos.
  2. Supervisar l’elaboració i les propostes de creació, modificació i optimització de les estructures orgàniques del Departament i, si escau, del sector públic institucional adscrit.
  3. Coordinar els projectes de racionalització, simplificació i implementació de serveis digitals, processos, circuits administratius i tècniques de gestió, d’acord amb el model corporatiu d’administració digital i en coordinació amb les unitats transversals competents.
  4. Implementar projectes d'administració digital al Departament, en coordinació amb l'Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (Àrea TIC), i donar suport tècnic en aquest àmbit al sector públic institucional adscrit.
  5. Impulsar i gestionar projectes d'implantació de sistemes de millora i gestió de la qualitat dels serveis i vetllar pel seu manteniment.
  6. Impulsar i facilitar la implementació de les polítiques corporatives de foment de la innovació en l’àmbit del disseny dels serveis i de l’administració digital en coordinació amb l'òrgan transversal competent en la matèria.
  7. Proposar la realització d’activitats formatives, d’informació, de divulgació en matèria d’organització i per a la capacitació digital, i col·laborar en el seu desenvolupament.
  8. Desplegar el model corporatiu de govern de la dada.
  9. Impulsar i coordinar les mesures organitzatives necessàries per a l'adequació del Departament i del sector públic institucional adscrit a la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i de seguretat de la informació.
  10. Dirigir la implementació del sistema de gestió documental i l'arxiu del Departament.
  11. Supervisar i coordinar el funcionament dels registres d'entrada i sortida de documents i el sistema d’informació i atenció a la ciutadania en relació amb els serveis i tràmits del Departament.
  12. Planificar i coordinar les actuacions de comunicació interna al Departament.
  13. Assumir la condició d'unitat d'informació departamental i coordinar la comunicació, el suport i l'assessorament a les unitats del Departament i a la ciutadania en l'àmbit de l'accés a la informació pública.
  14. Donar suport als ens públics vinculats al Departament en la implantació de les actuacions relacionades amb les funcions de la Subdirecció.
  15. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani. 



data actualització (13/04/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya