Coordinar les obres d'adequació i el manteniment que cal realitzar en els espais ocupats pel Departament, i elaborar propostes per aprofitar millor els espais.
Gestionar els serveis del Departament, com la neteja, el manteniment, la seguretat, l'ús de zones comunes, el mobiliari o els ornaments.
Organitzar i dirigir els serveis comuns, com el suport subaltern, les sales de reunions, els audiovisuals o el correu i la missatgeria.
Supervisar i coordinar la gestió del parc mòbil i la telefonia fixa i mòbil.
Supervisar i coordinar l'adquisició, el control i la distribució del material no inventariable.
Proposar i dur a terme accions en matèria de sostenibilitat ambiental i estalvi energètic.
Elaborar els plecs i els documents que continguin les prescripcions tècniques, així com els informes tècnics, per a les fases de licitació i adjudicació de contractes del seu àmbit funcional.
Dur a terme el seguiment i el control d'execució dels contractes de serveis, obres i subministraments que afectin el seu àmbit funcional.
Planificar, coordinar i executar l'adquisició dels béns mobles i elaborar-ne i gestionar-ne l'inventari.
Informar preceptivament respecte dels espais que les delegacions a l'exterior han d'ocupar, amb caràcter previ a la formalització del contracte d'arrendament corresponent.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.