Funcions
Gestionar i preparar els expedients sobre situacions administratives, comissions de servei i encàrrecs de funcions del personal del Servei Català de Trànsit.
Classificar la documentació dels expedients de personal i executar la digitalització de la documentació per tal de mantenir viu l'arxiu de consulta, d'acord amb els criteris establerts pel Departament.
Donar assessorament i suport al personal relacionat amb la gestió dels recursos humans en el procés d'introducció de dades en el registre de personal i la seva explotació mitjançant l'aplicació informàtica Click & Decide.
Redactar i tramitar la documentació referent als certificats de presa de possessió i de cessament del personal del Servei Català de Trànsit.
Donar suport en la gestió de la relació de llocs de treball (RLT) del Servei Català de Trànsit i participar en l'elaboració d'estudis relatius a la seva plantilla de personal.
Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.
A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).