Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable en Qualitat Comunicativa, Difusió i Documentació

    Organigrama

Responsable

Sra.   Anna Maria Morales López

Càrrec

responsable en Qualitat Comunicativa, Difusió i Documentació

Adreça
Travessera de les Corts, 319-321
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 300 22 96

Funcions

Impulsar i establir mesures que garanteixin la qualitat comunicativa entre els diferents canals de difusió i comunicació establerts entre la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra i la ciutadania, en coordinació amb el Servei de Difusió del Gabinet Tècnic del Departament.

Executar, en coordinació amb el Servei de Difusió del Gabinet Tècnic, actuacions en matèria de política lingüística, d'usos lingüístics de les llengües oficials i pautes d'usos plurilingües a la Direcció General de la Policia i assessorar les unitats policials sobre el seu marc legal.

Assessorar la Direcció General de la Policia sobre l'ús de les llengües oficials i no oficials en la comunicació institucional de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra.

Proposar i dissenyar, a partir del coneixement dels protocols policials, formularis policials i administratius, en suport paper i electrònic, d'acord amb les necessitats i els criteris establerts per la Direcció General de la Policia, així com revisar-los i actualitzar-los.

Impulsar i establir les pautes d'implementació dels criteris d'imatge gràfica del Manual d'identificació corporativa de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra als òrgans policials i assessorar-los en la seva aplicabilitat, així com dur a terme l'execució i el control de l'aplicació del Programa d'identificació visual (PIV) a les unitats administratives de la Direcció General de la Policia i en els seus diferents suports de comunicació, en coordinació amb el Servei de Difusió del Gabinet Tècnic del Departament.

Estudiar i proposar, en coordinació amb la Direcció General de Difusió, les actualitzacions i ampliacions necessàries del Manual d'identitat corporativa de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra fins a la seva compleció definitiva.

Encarregar-se de l'organització i la gestió documental de la producció editorial i d'altres mitjans de difusió informativa de la Direcció General de la Policia, en coordinació amb el Servei de Difusió del Gabinet Tècnic del Departament.

Dirigir i coordinar les proves de coneixements de llengua catalana en les convocatòries del cos de Mossos d'Esquadra, conjuntament amb la Sub-direcció General de Recursos Humans de la Direcció General de la Policia.

Donar resposta a preguntes, queixes i suggeriments que la ciutadania adreça a la Direcció General de la Policia que fan referència a la imatge corporativa del cos policial de la Generalitat o a l'àmbit lingüístic que es projecta en qualsevol canal o mitjà de comunicació i difusió.

Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).



data actualització (25/03/2021)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya