Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General d'Organització i Administració Digital

    Organigrama

Responsable

Sra.   Alba Arza Félez

Càrrec

Subdirectora general d'Organització i Administració Digital

Adreça
Avinguda Diagonal, 403 1a. planta
Població
08008  Barcelona
Telèfon
93 557 54 34
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Elaborar, fer el seguiment i avaluar els plans d'actuació departamentals en matèria d'organització i

administració digital, així com coordinar i fer el seguiment dels que corresponguin al seu sector públic.

b) Revisar les propostes normatives del Departament en relació amb els processos administratius i amb les

càrregues administratives sobre la ciutadania i les empreses, i assessorar el Departament en aquesta matèria.

c) Coordinar els projectes de racionalització, simplificació i implementació de serveis digitals, processos, circuits

administratius i tècniques de gestió, d'acord amb el model corporatiu d'administració digital i en coordinació

amb les unitats transversals competents.

d) Implementar projectes d'administració digital al Departament, en coordinació amb l'Àrea de Tecnologies de

la Informació i les Comunicacions, i donar suport tècnic en aquest àmbit al seu sector públic.

e) Impulsar i facilitar la implementació de les polítiques corporatives de foment de la innovació en l'àmbit del

disseny dels serveis i de l'administració digital, en coordinació amb l'òrgan transversal competent en la

matèria.

f) Desenvolupar el model corporatiu de govern de les dades.

g) Recollir, analitzar i avaluar les necessitats de les unitats del Departament en matèria d'administració

electrònica i fer les propostes de desenvolupament.

h) Impulsar i gestionar projectes d'implantació de sistemes de millora i gestió de la qualitat dels serveis i

vetllar pel seu manteniment.

i) Proposar la realització d'activitats formatives, d'informació, de divulgació en matèria d'organització i

d'administració digital per a la capacitació digital, i col·laborar en el seu desenvolupament.

j) Supervisar la gestió del web del Departament i la seva actualització permanent, així com coordinar les

diferents pàgines web dels organismes autònoms adscrits al Departament.

k) Donar suport a l'Oficina de Comunicació en les mesures i les actuacions destinades a garantir la coherència

interna i externa de la imatge corporativa del Departament.

l) Impulsar i promoure eines de comunicació interna i de gestió del coneixement, i gestionar la intranet del

Departament.

m) Planificar, coordinar i homogeneïtzar les actuacions, els criteris i les eines corporatives i departamentals

d'informació i atenció ciutadana, així com el sistema de consultes, queixes i suggeriments del Departament.

n) Gestionar la publicació de fitxers al portal de dades obertes de la Generalitat, així com vetllar per l'aplicació

de les normes i els estàndards internacionals d'accessibilitat de dades en la seva difusió.

o) Altres funcions de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (28/09/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya