Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gabinet Tècnic

    Organigrama

Responsable

Sr.   Jordi Pujol i Gil

Càrrec

Cap del Gabinet Tècnic

Adreça
Carrer del Foc, 57
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 316 20 00
Fax
93 316 21 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Coordinar, sota la direcció de la persona titular de la Secretaria General, les actuacions necessàries per definir la planificació estratègica de les polítiques del Departament i de les entitats que hi estan adscrites.

b) Elaborar instruments i estudis per planificar i avaluar els objectius, prioritats i indicadors de les polítiques departamentals, i per fer-ne el seguiment.

c) Formular propostes per facilitar la coordinació de les polítiques departamentals.

d) Planificar, elaborar i coordinar els informes, memòries, estudis i estadístiques en les matèries que són competència del Departament, sense perjudici de les funcions que en aquestes matèries corresponguin a altres unitats.

e) Coordinar les mesures i actuacions destinades a garantir la coherència interna i externa de la imatge corporativa del Departament.

f) Supervisar les actuacions del Departament en matèria d'identitat visual i disseny gràfic, publicitat, difusió i informació.

g) Coordinar i supervisar la política editorial del Departament i coordinar l'elaboració i execució del pla de publicacions.

h) Actuar com a òrgan responsable de l'aplicació de la transversalitat de la perspectiva de gènere en la planificació, la gestió i l'avaluació de les polítiques departamentals, mitjançant l'exercici de les funcions establertes a l'article 8.2 de la Llei 17/2015, del 21 de juliol, d'igualtat efectiva de dones i homes.

i) Coordinar i supervisar l'execució de les actuacions en matèria de polítiques transversals, especialment les que afecten les polítiques de participació i govern obert, en l'àmbit del Departament, sense perjudici de les funcions que en aquestes matèries corresponguin a altres unitats.

j) Desenvolupar els programes generals del Departament en matèria d'organització, qualitat i mètodes de treball i noves tecnologies.

k) Planificar, elaborar i executar els programes de planificació lingüística i promoure els plans d'acció que se'n deriven.

l) Impulsar i facilitar la implantació de mesures d'Administració digital al Departament.

m) Donar assistència tècnica i assessorament en matèria de protecció de dades en coordinació amb les altres unitats amb responsabilitats sobre la matèria, i sense perjudici de les seves funcions específiques.

n) Assumir la condició d'unitat d'informació departamental i desenvolupar tasques relacionades amb la coordinació, la comunicació, el suport i l'assessorament a les unitats del Departament i a la ciutadania en l'àmbit de la publicitat activa i accés a la informació pública, així com coordinar les unitats d'informació de les entitats del sector públic adscrites.

o) Impulsar i facilitar la implantació de les polítiques corporatives de foment de la innovació en el funcionament del Departament i de les entitats adscrites, en coordinació amb l'òrgan corresponent del departament competent en la matèria.

p) Coordinar i supervisar la presència dels representants del Departament en òrgans col·legiats de govern, d'entitats amb personalitat jurídica pròpia o de comissions, consells i altres òrgans en què el Departament ha de ser present.

q) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.

 

 




data actualització (03/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya