Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Comissió de Retribucions i Despeses de Personal

Funcions

La Comissió de Retribucions i Despeses de Personal té per objecte coordinar i garantir que les actuacions dels subjectes previstos a l'article 2 d'aquest Decret en matèria retributiva i de despeses de personal s'ajustin a les directrius del Govern.

Les funcions de la Comissió de Retribucions i Despeses de Personal són:

a) Proposar, analitzar, fer el seguiment i avaluar les mesures sobre racionalització de la despesa en matèria de personal.

b) Fixar els criteris d'actuació en matèria retributiva a les persones representants del Govern i de l'Administració de la Generalitat en la negociació col·lectiva del personal funcionari i laboral.

c) Informar, abans de la signatura sobre la tramitació de les propostes d'acord, pacte o conveni amb incidència pressupostària derivades de la negociació col·lectiva que versin sobre el nombre i la qualificació professional dels efectius de personal, la determinació de l'estructura i la quantia de les retribucions, incloses les retribucions diferides i les indirectes, les indemnitzacions, i els premis i les recompenses de naturalesa econòmica, i autoritzar-les.

d) Informar preceptivament de qualsevol proposta relativa al règim retributiu del personal funcionari i laboral al servei de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, així com dels alts càrrecs, el personal eventual, el personal directiu de les entitats del sector públic i altre personal amb retribucions no subjectes a conveni.

e) Qualsevol altra funció relacionada amb les anteriors.

 



data actualització (17/02/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya