Funcions
Corresponen a la Secció d'Atenció Ciutadana i Serveis les funcions següents:
a) Facilitar les accions adreçades a la informació i l'atenció a la ciutadania sobre les competències i el funcionament de la Inspecció de Treball, així com informar de manera telefònica o telemàtica les persones interessades sobre l'estat dels expedients que els afectin.
b) Gestionar les activitats del Registre.
c) Gestionar les qüestions relacionades amb tràmits i documentació de personal.
d) Executar les activitats en matèria de contractació, de gestió econòmica i de gestió del patrimoni.
e) Fer l'anàlisi dels documents d'entrada i proposar el tractament administratiu que escaigui, i elaborar les propostes de resposta i tramitació que se li encomanin.
f) Coordinar els auxiliars de suport.
g) Impulsar i executar les activitats relatives a la prevenció de riscos laborals.
h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.