Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) dels Serveis Territorials d'Empresa i Treball a Lleida

Responsable

Sra.   Lidia Bergua i Canelles

Càrrec

Responsable de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) a Lleida

Adreça
Carrer General Brito, 3
Població
25007  Lleida
Telèfon
973 23 00 80
Fax
973 23 36 23

Horari d'atenció


Horari
de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.


el 24 de desembre: Tancat.
el 31 de desembre: Tancat.

Observacions


Informació, assessorament i realització de tràmits específics de treball.
Atenció al públic amb cita. Podeu demanar la cita per Internet

Funcions


L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) té una clara vocació de servei a la ciutadania i una voluntat de facilitar la gestió de tràmits administratius i atendre les sol·licituds d'informació per convertir-se en una finestra única de relació amb el Departament.

Amb l'OAC es pretén oferir a la ciutadania un servei de qualitat en el tracte rebut, en la informació facilitada, en la resposta a les seves expectatives, en la canalització de les seves queixes i suggeriments d'una forma segura, eficaç i efectiva.

Alguns dels tràmits que es podran fer de manera presencial són el registre o l'inici d'expedients amb la comprovació de la documentació, com també la consulta de l'estat de cada expedient. Òbviament, es podran formular consultes, queixes o suggeriments que seran recollits i codificats per al seguiment de la resposta.


data actualització (30/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya